Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 8 im. A. Mickiewicza w Żorach
  • Home
  • PRZEDSZKOLE
  • O SZKOLE
    • NAUCZYCIELE
  • KONTAKT
  • DLA RODZICÓW I UCZNIÓW
    • DZIENNIK ELEKTRONICZNY
    • DOKUMENTY SZKOLNE
    • ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW 2024/2025
    • GODZINY KONSULTACJI DLA RODZICÓW I UCZNIÓW 2024/2025
    • KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO 2024/2025
    • PLAN ZEBRAŃ I KONSULTACJI Z RODZICAMI 2024/2025
    • OPIEKA PEDAGOGA I PSYCHOLOGA SZKOLNEGO
    • RADA RODZICÓW
    • SAMORZĄD UCZNIOWSKI
    • ROZKŁAD GODZIN LEKCYJNYCH
    • JADŁOSPIS
    • UMOWA ŻYWIENIOWA 2024
    • BIBLIOTEKA SZKOLNA
    • ŚWIETLICA SZKOLNA
    • TEMATYKA ZAJĘĆ Z WDŻ 2024/2025
  • DLA PRACOWNIKÓW
    • OGŁOSZENIA DLA PRACOWNIKÓW
    • REGULAMINY I WNIOSKI
  • GALERIA
  • SPORT
  • DOSTĘPNOŚĆ
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • RODO
  • EGZAMIN ÓSMOKLASISTY
  • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
  • PROJEKT ,,SZKOŁY Z JAKOŚCIĄ – ROZWÓJ KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO NA TERENIE MIASTA ŻORY”
  • REKRUTACJA 2025/2026
  • mLegitymacja

Posted on 29 kwietnia 2022 by szkola8zory Posted in Bez kategorii

Nasza szkoła w bieżącym roku szkolnym bierze udział w Rządowym Programie Rozwijanie Szkolnej Infrastruktury oraz Kompetencji Uczniów i Nauczycieli w Zakresie Technologii Informacyjno – Komunikacyjnych na lata 2020 – 2024 – ,,Aktywna Tablica”.

Otrzymaliśmy dofinansowanie w wysokości 35 000 zł, a całkowita wartość realizowanego projektu wynosi 43 750 zł.

Środki przeznaczyliśmy na zakup:

– specjalistycznego programu komputerowego do terapii logopedycznej – korygowania wad wymowy oraz zaburzeń sprawności językowej,
– specjalistycznego programu komputerowego do rozwijania percepcji wzrokowo – słuchowej,
– 4 komputerów stacjonarnych współpracujących z programami do terapii pedagogicznej oraz logopedycznej.

Dzięki projektowi prowadzenie zajęć w ramach pomocy psychologiczno – pedagogicznej zostało wzbogacone o nowoczesne, technologiczne pomoce naukowe. Na zajęciach uczniowie chętnie korzystają z interaktywnych programów, co poprawia ich koncentrację i uwzględnia ich styl uczenia się. Dzięki technologii uczniowie włączają i angażują się w proces edukacyjny, terapeutyczny. Nauczyciele przygotowują zajęcia, wykorzystując zasoby dostępne w zakupionych programach. Łączenie dźwięku, obrazu, animacji z przekazywanymi treściami podnosi skuteczność zajęć terapeutycznych.

« Puchary dla szachistów z naszej szkoły!
Dzień Dziecka w Rogoźnej »

Powiększ tekst

A Decrease font size. A Reset font size. A Increase font size.

  • PROJEKT ,,SZKOŁY Z JAKOŚCIĄ – ROZWÓJ KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO NA TERENIE MIASTA ŻORY”
  • STOWARZYSZENIE ÓSEMKOWA AKADEMIA UMIEJĘTNOŚCI
  • GAZETKA ÓSEMKA
  • PROJEKTY UCZNIÓW

Ostatnie wpisy

  • Szkolny turniej szachowy – wyniki
  • Ósemka zdobyła Babią Górę
  • Rummikubowe sukcesy naszej drużyny!
  • Wyniki konkursu „Zaczytany maj”
  • Warsztaty z Janem Boniowskim
  • Jak przygoda to tylko w Warszawie…
maj 2025
P W Ś C P S N
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
« kwi    

Archiwa

CyberChimps ©2025
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.